کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ تولید انبوه سیستم روی چیپ 10 نانومتری را آغاز کرد

کمپانی کره‌ای سامسونگ از امروز تولید انبوه سیستم روی چیپ ۱۰ نانومتری را آغاز کرد.

سامسونگ تولید انبوه سیستم روی چیپ 10 نانومتری را آغاز کرد


به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛سامسونگ اعلام کرد که تولید انبوه سیستم روی چیپ (SoC) که از تکنولوژی ۱۰ نانومتری FinFET استفاده می‌کند را از امروز آغاز کرده است. مسئولین این کمپانی اعلام کردند که سامسونگ اولین کمپانی خواهد بود که تراشه بر پایه تکنولوژی ۱۰ نانومتری را به تولید انبوه خواهد رساند.

معاون اجرایی، جونگ شیک یون، پیرو موفقیتی که سامسونگ در سال ۲۰۱۵ با تولید انبوه تراشه‌های مبتنی بر تکنولوژی FinFET کسب کرد گفته است:

تولید انبوه سیستم روی تراشه که از تکنولوژی ۱۰ نانومتری FinFET استفاده می‌کند نشانگر قدرت و پیشگام بودن ما در تکنولوژی ساخت تراشه‌های پیشرفته است.

وی خاطرنشان شد که کمپانی سامسونگ فعالیت خود را در این زمینه ادامه خواهد داد.

تراشه جدید ۱۰ نانومتری سامسونگ از معماری پیشرفته سه بعدی ترانزیستورها استفاده می‌کند که علاوه بر آن، در مرحله تولید و طراحی نیز نسبت به تراشه‌های ۱۴ نانومتری از برتری محسوسی برخوردار خواهد بود.

کمپانی کره‌ای در مورد این تراشه‌ها گفته است که می‌توانند میزان استفاده از فضا را ۳۰ درصد بهبود داده و ۲۷ درصد عملکرد بهتری داشته باشند و حتی میزان مصرف انرژی را ۴۰ درصد کاهش دهند. سامسونگ همچنین گفته است که نسل دوم پردازنده‌های ۱۰ نانومتری با عملکرد بهینه شده قرار است از نیمه دوم سال آینده میلادی به مرحله تولید انبوه برسد. همچنین گفته شده دستگاه‌هایی که قرار است از سیستم روی تراشه‌های جدید استفاده کنند از اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34130 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/07/27 تعداد مشاهده: 1674
سافت گذر